Önskningar

Det är mycket jag skulle vilja ha just nu.. Undra varför man alltid hittar sånt när man inte har pengarna för det?? och som student är man ju inte den rikaste direkt heller, inte ens någon gång under året... som mest i Augusti kanske?? csn + Juli lön.. men då ska ju mkt nytt köpas till skolan oxå och pengar som ska sparas..

Vad jag skulle vilja spendera pengar på

Wii Sports Resort - För att fördriva lite onödig tid =P
Sims 3 - samma här =P
En ny tv-bänk - är på G..
Nya möbler i vardagsrummet - för jag är trött på de vi har
Nya tapeter i vardagsrummet - för jag vill ha en förändring
Nya kläder - Man tröttnar ju faktiskt på vad man har

Ja det är väl ungefär det.. de stora sakerna iaf.. sen finns det små saker från ikea som jag skulle "behöva" ha oxå.. om man ändå hade ngr tusen över att lägga på saker som man vill ha.. lite ekonomiskt oberoende för en viss tid skulle ju inte vara fel.. spendera hur mkt du vill under en dag tex.. undra hur mkt man skulle hinna göra av med? och om man verkligen skulle hitta ngt när man väl hade chansen.. för det brukar ju vara så att man inte hittar ngt när man väl har pengar och hittar massor när man är pank..

Nu är det dock film på tvn som gäller

Puss & God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0