Wii så roligt! =p

Igår va ja o träna.. känner mig duktig, var nog 1½ mån sen jag var på gymmet sist, inte bra.. måste försöka hitta tid till det, dock så gillar jag inte att träna kvällar sen em, men får väl ev stå ut o göra det iaf, verkar ju tyvärr vara den enda tiden jag kan nu...

Sen när både jag och Raoul kommit hem åkte vi iväg en sväng till Maxi för Raoul ville kolla ifall han kunde hitta Zelda till Wii, och det gjorde han.. och till bådas förvåning hittade vi även Mario Kart =) Som är slut typ i alla lager.. både online och i butik.. men på Maxi fanns det =) En extra ratt fanns dock inte.. så vi gick in på Siba och hittade den där istället. Sen blev det att åka runt och hitta en bättre kabel än den man fick med, blev först Pc City, sen elgiganten, sen toy's rus och sen slutligen på OnOff hade de den på.. då blev det hem och fixa med Wii.. och vi har spelat =) Mario Kart blev det ett antal race.. ska dock meddela att jag inte är en hejare på det.. men det kommer förhoppningsvis.. dock vann jag ibland =) (av 12 tävlande hehe)

Nee.. nu måste ja fortsätta plugga lite.. får besök här i em/kväll så bäst att ha fått lite gjort iaf..
Ha det nu så bra!
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0