Tar Tillbaka Mitt Liv..

Nu har errövningen börjat för att ta tillbaka mitt vanliga liv igen. Satt till halv 3 inatt och skrev och fixade till arbetsboken. Blev klar imorse helt då jag inte orkade fixa det igårkväll.. Känner nu att tröttheten börjar komma.. i säng vid halv 3 och sen upp igen vid 6. Ingen ultimat lösning.. blir en lugn kväll.. Ska hem till mamma och pappa snart och fira pappa som fyller år.. Sen tror jag det blir någon film eller kanske lite Wii =) Länge sen nu pga plugg..

Ringde till Jysk tidigare idag oxå för att fråga när min stol skulle komma.. När jag beställde stolen sa de 1-2 veckor, på söndag har det gått 3 då undrade vad de höll på med.. Det visade sig att stolen hade sålt bra innan jul så den var slut på centrallagret och väntades komma in där om 1 vecka.. så om 1½ vecka hoppades de att de skulle ha den i butik igen..

Imorrn är det en sväng på stan som gäller och sen utgång.. Ska oxå ta mig en LÅNG sovmorgon!
Ha det så bra nu!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0