Skrubbsår & Träningsverk..

Det är vad jag har fått stå ut med idag..

Det började igår som ni kanske misstänker.. Var med VFUn och åkte skridskor och snörade faktiskt på mig ett par skridskor själv.. (var rätt så skoj faktiskt..) Så ja åkte omkring där ute på isen med eleverna, hjälpte de som inte var så haj på att stå själva att åka efter.. (där av träningsverken i mina armar(det är vad jag misstänker iaf))..

Skrubbsåren skulle man kunna tro att jag fick vid samma tillfälle.. och helst skulle ja nog nästan helst se att så var fallet.. men icke.. På väg till Towe igår så snubblade jag när jag gick =S Hur det gick till vet jag inte riktigt men har en har en funderinga på att jag råkade snubbla på ett plastband (sånna som brukar sitta runt paket man får på posten), tror jag trampade på det så det ställde sig upp och bildade en snubbeltråd till mig själv.. AJ säger ja bara.. handlöst fall rakt framåt.. (men ingen som såg det iaf, inte som var utomhus iaf =S )... Så det blev ett lite skrubbsår på handflatan och blåmärken på knä och lår.. men jag överlever iaf =)

Det ringde från Jysk idag =) Min skrivborsstol har kommit in =) Så imorrn ska jag och mamma åka och hämta den, kolla på lite gardiner och sen även köpa batterier till våran fasta telefon som inte fungerar längre..
Snart blir det att hoppa in i duschen och sen städa toan.. annars blir det en lugn kväll =)
Ni får ha en bra kväll
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilie

oj.. hoppas det inte gjorde för ont.. blåser lite på såren ;)

2009-01-29 @ 20:00:34
URL: http://metrobloggen.se/tinseltown
Postat av: Ribecca

jag tror nog inte jag hinner komma innan då jag jobbar och så måste jag fixa lite saker innan, så kan nog komma runt åtta. men hoppas maten blir god så syns vi senare på kvällen!

förresten, vilken adress är det?

2009-01-30 @ 00:17:11
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0