Plugg

Ida är tanken att det ska pluggas.. har kommit igång hyffsat bra tycker jag ändå.. har skrivit 1½ A4 och det ska vara 2-3 sidor så snart kan jag sluta och flumma fram och och leta upp lite referenser.. är väl inte riktigt så det ska gå till men det jag har skrivit tycker jag ju iaf.. och reflekterat har jag gjort mycket bra tycker jag =p

Sen ska jag hitta på en leksak.. men tror jag har hittat på den redan.. dock vet jag inte riktigt hur jag ska skriva det.. Sen ska jag bli klar med min kjol.. (det får bli lite av det roliga idag iaf) Det är vad jag MÅSTE bli klar med innan jag får lägga mig.. sen helst ska jag börja och bli klar med skrivandet om mitt livplagg.. måste lägga upp ett schema för mig själv vad jag ska göra vilken dag.. suck.. Att man ALLTID skjuter upp plugget till sista sekunden.. mkt som ska hinnas med innan fredag...

Nej.. åter till plugget.. innan 13.00 vill ja va klar med Fritt & Styrt som jag håller på med nu
Ha en bättre och roligare dag än vad jag har
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0