Ny dag... nya tag..

En ny dag har knackat på dörren och snart försvinner den igen och lämnar plats för en ny..

Dagen idag har varit rätt så lugn.. hade 2 lektioner ida i skolan.. först en 3a som håller på att lära sig sy på symaskinerna (skolan ska förövrigt få nya (= Så min Mentor är glad, inte för hon inte brukar vara det men.. hehe ) sen hade vi 5or.. de var dock 1h senare för de skulle iväg.. sen visade de sig att hälften av klassen var sjuk så hade bara 3 elever.. så de va en lugn lektion.. sen var dagen i stort sett slut..

Imorrn är det skridskor som står på schemat.. är lite sugen på att testa på och åka då det var så länge sen men behöver ju inte stå där på isen och skäma ut mig bland eleverna direkt =p Sen är mina skridskor hos mamma och pappa oxå.. Sen imorrn em/kväll ska jag och Towe träffas och diskutera lite kring våra frågeställningar och syfte så vi får det avklarat.. sen är det litteratur som måste letas..

På lördag är det fest som gäller oxå.. Klassfest rättare sagt.. lr ska man säga återförening? har ju faktiskt en ny klass nu ju.. hehe.. De flesta av tjejerna från klassen från gymnasiet ska träffas, käka och festa.. riktigt kul ska det bli.. Tanken är nog en hemma kväll.. får se hur den slutar dock.. Roligt ska det bli iaf =)

Kvällen blir lugn.. ska nog spela lite Wii lr kolla ifatt på serier..
Ni får ha en bra kväll
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ribecca

hej :)

jag tror du inte har fått mitt nya nummer för jag hörde av emmelie att hon hade fått flera sms som inte jag fått.

men mitt nummer är iaf 0738997768.

när ska man komma på lördag? ska bli så jävla kul :)

2009-01-27 @ 20:23:54
URL: http://rialbest.blogg.se/
Postat av: Alex.

vi ses på isen ;) (eller bredvid drickandes varm choklad..)

2009-01-27 @ 22:10:13
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Frida

Är grymt taggad inför lördagen nu!!! :D Jag måste erkänna att jag är lite sugen på utgång men ändå inte ;P.. Aja, vi får som sagt va ser hur kvällen slutar!! ;D Förresten, är det ok att jag sover hos dig? har inte tänkt på o fråga de förut :P..

Kram kraam!

2009-01-28 @ 10:30:43
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0