Impulsutgång..

Tanken var egentligen inte att gå ut.. Men Raoul skulle iväg på annat och en förfrågan döck upp.. då kunde jag ju inte säga nej =p Så idag blir det lite party igen.. (precis som förra veckan och som kommande helg)

Det är iaf Läcki som kommer hit och gör mig lite sällskap.. Måste bestämma mig vad jag ska ha på mig oxå.. utbudet känns inget lockande =S Förstår inte varför det alltid är så att man vill ha något nytt på sig?? Men ska väl kunna leta fram något från garderoben som känns någolunda lockande iaf.. Nee.. börja fixa sig iordning lite iaf kanske? Jaa.. så får de bli...

Ha en skoj kväll.. väl mött på Platens lr Harrys =p
Puss & Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0