Första Dagen På Det Nya Året

Så var det den 1 Januari 2009

Ytterligare ett år har sprungit förbi och nästa är på ingång. Vad som väntar året som kommer vet man aldrig men skolan lär väl ta upp en större delen utav det iaf.. 1½ år av skolan har gått och 2 år är kvar =s det närmar sig, snart halvtid =)

Gårdagen var en lugn men mysig... Vid 6 tiden gick vi upp till Robert och My på middag och Gitarr Hero.. Gick hyffsat bra för mig iaf =) Fick köra klart 2 låtar av 3 så det är Godkänt tycker jag =p hehe.. Sen så gick jag och Raoul hem när My skulle åka o jobba vid 9 och kollade på filmen Freedom Writers riktigt bra.. sen vid tolvslaget gick vi ut på balkongen och kollade på fyrverkerierna =) Mysigt..

Vet inte riktigt vad som händer idag, längtar tills jag får posten imorgon och sen även att jag får mitt WII.. men borde plugga lite.. måste få se till att skriva lite inför arbetsboken.. tiden bara springer ju förbi..

Nee.. nu blir det mer vänner.. Vänner Maraton på 5an idag ända fram tills kl halv 7 =p
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0