Dagen..

Vaknade vid ca halv 10 av att Raoul var förbannad på grannarna.. De spelade musik högt och till Raouls förskräkelse var det utländsmusik.. vilket inte uppskattades.. kände att jag då eftersom jag var hyffsat pigg så tänkte jag att jag går upp vid 10 då jag hade satt min mobil (försöker vända tillbaka dygnet lite).. Men somnade om och blev då ganska trött vilket resulterade i att jag stängde av mobilen och kom upp först närmare 12.. inte bra.. men men.. bättre lycka imorgon =S

Sen blev det att läsa lite, sen har vi fixat min cykel.. tror jag iaf.. har inte provat att cykla än men har iaf satt dit det rätt nu så det borde fungera.. Sen blev det att handla lite mat och laga och nu är det Hockey på tv... SSK - LHC, 1-3 just nu =)

Ha en bra kväll
Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0