Att göra?

Vet att jag vill göra något, sysselsätta mig med något kul.. men frågan är vad?

Varit skönt att vara lite långledig från skolan.. men ärligt talat börjar jag tröttna på att inte ha något att göra på dagarna.. det värsta är ju att jag eg har saker att göra.. dock är det saker jag INTE känner för ATT göra.. Har en massa skrivande inför arbetsboken att göra.. sen har jag ju min kjol att sy oxå.. men behöver ett par extra händer för att kunna göra klart den..

Usch.. vill ut och springa.. men ändå inte.. vill ut och gå.. men ändå inte.. velandet gör mig galen.. Vid 21 ikväll vet jag iaf vad som väntar.. Irene Huss, något som är bestämt iaf.. Malin har bokat tid med Tvn.. Trött på att inte göra något vettigt nu.. kanske ska läsa lite?? känns bättre än att sitta här.. Läste ut Sophie Kinsellas bok igår.. så började med J.K Rowlings nya.. Så får de bli.. ett tag framöver iaf..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0