Ta tag i saker..

Tanken har varit flera gånger att jag ska sätta mig ner och skriva något här i bloggen.. dock har den inte fullföljts.. Har varit annat som kommit ivägen men så tänkte jag nee... nu får de ske =) och så fick de bli!

Idag var jag och älskling på Smarta Hem och beställde omtapetsering till Hallen/Köket.. tror det kommer bli fint.. hittade ngr nya favoriter bland tapeterna dock blev de inga av de som vi valde men sovrummet funderar vi på att få ordentligt gjort så då kanske ngn kommer på tal igen =) Det kommer iaf bli en typ svart fondvägg i köket och sen en ljus grå/vit bastapet i resten utav hallen.. behöver få in lite ljus och sen så får vi liva upp me lite tavlor o sånt trevligt! Blir nog bra när det är klart!

Imorrn är det rapportskrivning med Towe som gäller på dagen och sen blir det skvaller kväll me Läcki! =)

Puss & Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0