Stockholm

Var en mycket trevlig helg denna! I fredags så blev det att vid 11 tiden bege sig mot resecentrum för vidare färd upp emot Stockholm.. Känndes inte alls som att det var min födelsedag men blev påminnd några gånger av födelsedags hälsningar som skickades till mig =) När vi kom fram iaf så började vi med att checka in för att bli av med bagage som vi inte ville släpa på längre..


Älsklingen på vårt Hotellrum

 

Utsikt från vårat hotellrum


Sen blev det mat på Pizza Hut och sen lite avkoppling på rummet igen innan grabbarna gav sig av mot Globen och jag och My mot Kista Gallerian... Blev lite shopping för min del väl där.. köpte 2 polotunikor på Gina, en scarf på HM och en kofta på MQ.. riktigt nöjd med mina fynd.. Sen blev det bio då vi såg Twillight.. Tyckte den var riktigt bra.. dock lite scener som känndes onödigt långa men men.. Sen blev det att åka tillbaka mot centrum och möta upp grabbarna för att ta en bit att äta.. blev donken.. Sen blev de säng dags

Lördagen började med en rejäl och god hotellfrukost =) Sen blev det att gå runt i stan och kolla på vad det bjöds på för trevliga butiker.. fyndade en väska på Accents.. annars blev det inget mer för mig under denna dag.. Blev en god fika dock.. Men en mumsig Smoothie.. Sen vid halv 7 gick bussen mot Linköping igen =) Blev en riktigt rolig och mysig helg i Stockholm =)


Min goda Smoothie


Ha det bra nu
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Oohh, I Love Twilight!!! Har tyvärr bara sett den på film på daton men vill se den på bio!! :D Älskar böckerna!!! ;)

2009-02-23 @ 13:36:22
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0