Överkänslig?

Vet inte ifall det är jag som är överkänslig men sårad har jag blivit iaf..
Vet inte hur många gånger mer jag ska behöva bli besviken, arg och ledsen för hur du beter dig.. Jag tycker inte att jag begär för mkt.. Men det du säger och det du gör sårar.. iaf mig..
Efter flera års av vännskap så kanske det måste ta slut? Eller går det att övervinna? Vet inte hur jag ska förhålla mig till dig längre.. Är det du som har förändrats eller är det jag eller kanske vi båda.. (det känns som det klassiska frågorna) Men det du säger, och sättet du säger sakerna på.. vet inte hur jag ska tolka det.. du får det att låta så nerväderande varje gång du säger något till mig.. Vet faktiskt inte hur länge till jag klarar av det..

Snart orkar jag inte försöka längre...

Kommentarer
Postat av: Frida

Gumman!!! :( Hoppas att det löser sig och att det inte är mig du menar, men det tror jag inte va?! Finns här om du vill prata!!! Ta inte åt dig av någonting nedvärderande för det är du INTE värd!!! Puss o kram Frida

2009-02-23 @ 13:25:48
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/
Postat av: Alex.

<3

2009-02-23 @ 19:21:58
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0