Nytt!

Nämnde i något tidigare inlägg att vi hade varit och kollat med Stångåstaden om omtapetsering och att vi hade beställt att det skulle bli gjort.. De sa då att dte skulle ta ca 8 veckor.. I fredags morse så ringer de och frågar ifall det går bra att de kommer på måndag vid halv 8.. Alltså imorgon =) En riktigt rolig överraskning!

Så idag på em har jag plockat ner allt i köket och hallen.. det enda som är kvar nu är köksbordet.. får väl flytta in det i datarummet sen senare ikväll.. Har blivit riktigt kul att titta på nya möbler till hallen oxå.. för de gamla kommer INTE tillbaka =P Köksbordet kan få komma tillbaka en stund.. men har redan hittat ett nytt jag vill ha.. det kommer dock att kosta lite =S bordet kostar ca 1500kr.. och stolarna ca 500kr styck.. så blir ju 3500kr.. kanske inte jättefarligt men ändå en hel del.. Spec då vi ska ha nya hall möbler oxå.. Är inne på Ek.. men de slog mig nyss att vi har en ny hylla vi aldrig satte upp förut som är i svart/brun bets.. hmm.. får se vad det blir..


De nya köksmöblerna från Ikea jag är sugen på


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0