Långt Mellan Inlägg

Vet inte riktigt vad jag ska skylla det på så låter helt enkelt bli!

Den här dagen känns som en lång men rolig transportsträcka nästan.. Gick upp vid halv 8 för att vara i skolan vid 9. Var i skolan ca 20 min och satt på cykeln i ca 60 min =S (mindre kul).. Sen så vid 12 så mötte jag upp Sofie för en promenad och kom hem för ca 40min sen.. och om ca 1h så ska jag åka in till Stan för att Träffa Challe & fika med henne.. Sen blir det hem och leta upp något gott recept som jag ska laga till inför imorrn då jag har bestämt att jag ska bjuda Mamma & Pappa på Alla Hjärtans Dag Fika!

Annars har dagarna innan mest bestått av VFU.. riktigt trevligt.. nu har jag bara VFU på måndagar och tisdagar framöver men det ska nog gå bra det med.. Veckan som kommer kommer bestå av skrivande på projektarbete.. får hoppas de blir bra bara men de tror ja allt!

Ha det bra
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0