Helgen som varit!

Var några dagar sen jag skrev..

I fredags var det först skola på fm och sen vid 13 mötte jag upp Therése på resecentrum =) Riktigt kul att ses igen! Gick och åt Kina buffe med en gång (mums) och sen blev det en liten tripp runt i stadens butiker.. sen en fika.. sen blev det bussen hem hit.. kollade vad som behövdes handla till maten och gick iväg en sväng till ICA.. sen blev det att prata ifatt lite och sen mat och film.. kollade på Seven Pounds.. riktigt bra film.. men ingen stämningshöjare =P Sen blev det Wii spelande, bowling och Tennis.. Sen blev det läggdags vid 2 tiden..

På lördagen åkte Therése vidare och jag och Raoul tog oss in till Simhallen.. Raoul skulle ha fått massage men blivit något fel i bokningen så det blev att vi simmade och badade istället.. riktigt mys.. Sen så blev det Lunch på Texas Longhorn, riktigt gott.. sen blev det med proppfulla magar bussen hem.. Sen blev det en lugn och mysig kväll med 2 filmer..

Idag har det inte hänt mycket men varit riktigt skönt.. Suttit och sytt på mitt broderi samtidigt som jag slapptittat på Tv.. nu är det Hockey på TV.. varvat med Tvätt.. så ska väl ner nu och ta hand om andra vändan.. Sen blir det nog lite Wii sen =) hihi

Hoppas er helg varit bra.. Min har iaf Varit Kanon!
Puss & kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0