Byggarbetsplats...

Vårat kök & Hall har omvandlats till en byggarbetsplats.. därför unnade vi oss var sin Pizza till kvällsmat då vi inte ville stå i köket och laga mat =p hehe Tror det kommer bli fint och tror faktiskt han kan hinna klart imorrn =) Grunden är klar och imorrn tror jag att han börjar med tapeterna hihi.. längtar =)

Jag & Läcki ska förövrigt ta en sväng på Tornby imorrn em.. Tänkte spana nya hallmöbler och köksbord =) Måste ju ta reda på vart jag ska dra med älsklingen ngn stans hehe


Köksdelen.. väggen där fondväggen ska bli sen.. nu e de mestadels spakel



Hallen.. där all utrustning står just nu (+ att de finns mer i trapphuset)
 är blir det att den nya hatthyllan kommer sen



Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Tessi

åh, ni håller på att renovera, ser jag :) Bara köket eller? Hur ska det bli? Puss!

2009-02-24 @ 14:25:32
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0