Vardag

Har gått två dagar sedan i söndags natt.. Inga tecken på att det skulle hända igen.. Raoul har varit trött och matt i kroppen och det är ju inte speciellt konstigt.. Fått kallelse till att kolla upp vad som hände nu iaf i mitten av dec så det känns skönt.. Idag testar han hur det är att komma tebax till jobbet.. Tar en halv dag för att värma upp..

Jag har dagen insatt på plugg.. Ska göra klart 2 uppgifter som ska vara klara tills torsdag nästa vecka idag.. Att jag är ute i god tid är inte så ofta men anledningen är att på fredag nästa vecka har jag omtenta.. Vill se till så jag bara har den att fokusera på då och inte behöva tänka på uppgifter som ska göras..

På fredag är den sedan dags för att bege sig upp till Stockholm och gå på konsert =) Ska bli riktigt kul.. Backstreet Boy är inte varje dag man ser och deras senaste skiva är riktigt bra oxå så förväntar mig en bra konsert =) och framför allt trevligt sällskap oxå.. Jag och Lisa åker upp och möter upp Anna och Therese =) Ska bli riktigt skoj =)

Ne.. åter till plugget nu så jag kanske är klar när Raoul kommer hem från jobbet..


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tid va det erat tåg skulle komma?

2009-12-02 @ 17:07:12
URL: http://annamopp.blogg.se/ny
Postat av: Tessi

Vad skönt att höra att han verkar må bättre nu. :)

2009-12-02 @ 19:39:09
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0