The Backstreet Boys

Såg grabbarna i fredags kväll och det va riktigt kul.. Så länge sen jag var på konsert så var kul att uppleva det igen.. Nu ser jag fram emot hoppas framförallt att Westlife ska dyka upp på någon turne i Sverige bara.. skulle va grymt kul att se dem igen.. och då blir det att köa och hamna längst fram.. =P

Jag och Lisa åkte upp på fredags fm till Stockholm och mötte upp Anna på centralen, letade upp vandrarhemmet vi skulle sova på och sen blev lite mat på taco bar.. Sen åkte vi ut till Globen för att kolla läget.. var väl ca 15-20 personer som låg där och köa så vi kände ingen brådska att ställa oss i kön.. Gick o satte oss i Gallerian och värmde oss istället.. Varvade väntan med promenera runt området och vänta inomhus.. Vid 5 tiden så var vi mätta efter att ha ätit på Donken så då gick vi o ställde oss i kön.. Straxt efter så dök Therése upp och gjorde oss sällskap.. Vid ca halv 7 blev det insläpp och vi hängde av oss och satte oss ner o vänta på golvet.. Valde att sitta mer i mitten för att slippa stå och pressas ihjäl =P

Först kom September på som var förband.. inte den bästa och ljudet var det något konstigt med men 2 låtar var ok iaf =) Sen så efter ytterligare lite väntan så kom äntligen Bsb på scenen =) Körde en riktigt bra show med dans och bra låtar.. Körde varierat med nya och gamla låtar så det var kul =) Tog bilder men de flesta blev suddiga lr fick öron och händer på.. Lägger upp några lite senare kanske.. Men jag filmade oxå med min kamera så blev två helt ok videos som jag tänkte lägga upp istället.. Lyssna Titta och njut =)


The Call


Show Me The Meaning Of Being Lonely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0