Post

Idag fick jag mina "presenter". Skivan hamna direkt ner genom brevinkastet och boken fick jag gå och hämta, men de funkade de me =)Har inte hunnit lyssna på skivan än förut 2 låtar.. men har ju hört de på datorn så =p Boken har jag packat upp men inte mer.. får väl se som sagt när jag hinner läsa den mer ser fram emot det iaf..

 

Imorrn bär det av till Storstan för att gå på konsert.. Ska bli riktigt kul.. Sett spellistan också och måste säga at den ser riktigt bra ut =) Den enda jag känner att de kunde ha skippat är She's a dream.. men ska väl kunna klara av att höra den.. 


SET LIST:
Backstreet´s Back
We've got it going on
PDA
Quit plaing games
As long as you love me
This is us
Show me the mening
All I have to give
She's a dream
I never break your heart
Medly -
The Call
The One
Bigger
Shape of my heart
I want it that way -
All of your lie
larger than life
Bye Bye Love
Straight throug my heart 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0