Nu är Julen över

Nu är julen över och ett nytt år vankas istället..

Julafton spenderades hemma hos mamma o pappa med mat, Kalle Anka, julklappsutdelning och risgrynsgröt! Var en lugn och mysig dag.. så fint med all snö oxå ute =) Juldagen så blev det att åka hem till Raouls föräldrar och fira jul, Raouls halvsyster och barn var även där ute så lite mer livat än dagen innan men helt klart en mysig dag där ute hos dem oxå, även här blev det mat och julklappar! Gårdagen spenderades på Ikano området där vi shoppade lite julklappar till oss själva bland annat 4st korgar till Tv bänkarna (som jag spanat på sen mitten av nov =p) och sen blev det en mysig pläd oxå (som jag just nu ligger och myser under hihi) Sen köpte vi även bra och varma kläder till resan till Gällivare =) Smidigt med rean, Raoul tjänade 1000kr och jag 600kr =) Så ska det va!

Idag gav jag mig på rean igen för att hitta lite mer "vardagskläder" men nej, det fann jag inte något som föll mig i smaken. Men hittade parfym som var nersatt, alltid något =)

Julklapparna i år:
Hushållsassistent + tillbehör (föräldrarna)
2000kr (föräldrarna)
Jeans (föräldrarna)
en kastrull (föräldrarna)
250kr presentkort på IKEA (bror)
en tom flaska som ska bli fylld vid senare tillfälle (bror)
1000kr (farmor)
500kr (mormor)
Chokladask (Raouls mormor o morfar)
Ljus (Raouls föräldrar)
Sen fick Raoul Wiskey glas av mina föräldrar oxå =)

En bra julafton helt enkelt! Nu är det Wallander på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0