Jullov!

Tentan avslutades i onsdags kväll.. skickade in den 2h innan deadline och hoppas på Godkänt.. svar kommer i januarie.. även på salstentan som jag skrev veckan innan.. så nu håller jag mina tummar.. Nu under "lovet" så har jag ju lite läsning att göra oxå då jag har tenta 8 januari + att vi ska läsa en avhandling och skriva om den oxå.. De blir tajt men det ska väl kunna fixas på ett eller annat sätt..

För att fira mitt jullov så tog jag iaf en fika med Lisa på stan i onsdags kväll.. mkt trevligt.. Vi bestämde oss även att åka till Norrköping dagen efter för att shoppa lite julklappar.. Så vi tog campusbussen till norpan och shoppade, sen bar det av hemåt och ladda upp inför kvällen då det skulle bli party med Arvingarna.. Var en riktigt skojig kväll med kanon musik och massa dans väl nere på Harrys =) Längtar till nästa gång =p hehe

Sen så fre/lör/sön så har jag mest tagit de lugnt och städat och donat här hemma.. äntligen så blev dammsugningen och städningen av toan, var väl behövligt men nu är det fixat.. Sen har jag bytt dukar och lite annat så pyssel.. Passade även på att klacka om mina stövlar.. var väl behövligt och fick de putsade på köpet så det var inte helt fel =p

Imorgon så bär det av utomlands.. känns konstigt att säga utomlands då det känns som utomlands åker man till om man ska till varmare bredgrader men så blir det inte den här gången iaf.. Ska på kryssning till Tallinn nu dagarna innan jul.. åker imorgon mitt på dagen och kommer tebax till stan på onsdag kväll vid 8.. då är det bara att koppla av och invänta julafton..

Julafton ska firas hos mamma o pappa, och sen ev på kvällen hos Raouls föräldrar, I vilket fall som helst så blir det att åka till Raouls föräldrar på Juldagen, då är även Raouls bror och syster där.. Ska nog bli trevligt =)

Nej, nu är det dags att sova.. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0