Sista veckan

Sista veckan på sommarlovet.. Känns sisådär... Skulle gärna jobba istället för att återvända till skolbänken men det är ju ca 1½-2 år kvar.. de ska väl gå snabbt men nu vill ja bara vara klar.. Har iaf tagit kontakt med ngr personer och köpt beg. böcker av de.. känns som det billigaste sättet.. tjänar omkring 50-100kr per bok och behövde ju ca 12 böcker så blir ju omkring 500-1000 lapp jag kan tjäna iaf.. alla pengar man kan spara är bra.. får hoppas jag får användning nu av böckerna jag köpt.. men det tror ja.. 

Hittat schemat nu oxå till första kursen.. ser ut som ungefär första året i skolan.. 3h per dag 2-4 dagar i veckan.. ngn vecka alla dagar, några dagar längre än andra.. Hemtenta och skriftlig tenta i första kursen.. Det ska nog lösa sig.. Usch.. ja vill inte som sagt =S Men ska väl försöka tänka om och ladda positivt =S

Idag blir det disk, vika tvätt och handla.. dvs en ganska vanlig dag.. regn ute idag oxå.. usch.. Hämtade iaf min Bsb biljett igår =) hihi.. En rolig sak att se fram emot..

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0