En vecka utan jobb

Denna vecka har det inte blivit något jobb för min del, det har det dock blivit för älsklingen.. Så tråkigt att vi inte fick så mkt ledighet tillsammans.. men vi funderar på en resa i höst igen.. Får se vad som händer men hoppas på att de blir av.. Måste spara så mkt pengar jag kan i höst.. lite svårt då jag känner att jag kommit in i värsta shopping perioden.. hittar saker jag vill ha till vänster och till höger..

Och inte gör de saken bättre att jag inte alls är motiverad att börja plugga igen.. skulle sååå mkt helre jobba än att plugga.. Men det är väl bara att ta tag i det, måste köpa litteratur oxå.. ja vill inte =( de e så dyrt och vill inte köpa innan det drar igång igen då man kanske kan låna några lr dela.. köpa litteratur för över 3000kr är inte ngt jag gör med glädje..

Fint väder har det blivit igen oxå =) Var iväg och badade en sväng igår och idag har jag legat på balkongen och gassat.. Imorrn pratade jag och Lisa om att träffas och njuta av solen tillsammans om vädret är som idag.. Köpa biljetter imorgon oxå =) Ska bli kul.. inte varit på konsert sen 2005 =O Men de ska bli =)

Någon bra film på tv idag?? Får väl se vad jag hittar
Ni får ha en bra kväll iaf =)
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0