Backstreet Boys

Den 4e Dec är det dags för mig att få gå på konsert igen =) inte varit på konsert sen 2005.. gud vad tiden går fort.. Men den 4e blir det av igen iaf.. Då är det Backstreet Boys som underhåller =) Ska bli kul att få se de.. Ska gå med Lisa, Anna och Therése =) Ska bli kul.. Therése såg att ja köpt biljett o blev sugen hon med och självklart var hon välkommen att göra det =) Hihi vad kul det ska bli!

Nu väntar jag bara på att Lisa ska dyka upp så ska vi gå ut och njuta av det fina vädret som har kommit till Linköping hehe.. Ha en bra dag allihop!

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: alex.

och jag är med i tanken =)

2009-08-07 @ 12:11:35
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-10 @ 02:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0