VFU

Idag bär det av ut på VFU.. Ska bli kul att se lite utav verkligheten.. skolan är ju verklighet den oxå men på ett annat sätt.. Skulle dyka upp innan 10 någon gång.. sitter och funderar på hur mkt innan 10 det är.. ska väl åka om ca 30 min så jag är där omkring halv tänkte jag.. vill ju inte komma precis innan lektionen börjar så..

Får se hur länge jag går idag.. är väl inte allt förlänge skulle jag väl kunna tänka mig med tanke på att jag ska till en "låg- och mellanstadie" skola... och de har ju inte allt för långa dagar.. så funderar på att ta en sväng ut till Tornby sen när dagen är slut.. ska köpa lite bläck då tänkte jag iaf.. sen vill jag ha en ny väska oxå =) hihi.. Men ska se till att försöka att hålla lite i pengarna den här månaden.. snart bär det ju av till LONDON! =) hihi

Ha en bra dag!
Puss & Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0