Väv

Har varit en både lång och kort vecka tycker jag.. Svårt att säga varför jag känner så men så känner ja iaf.. och veckan är ju inte slut heller =s

Idag började jag iaf väva på vävstolen i skolan och jag hann klart.. (vilket jag inte alls hade räknat med) hade sätt fram emot att sitta längre och väva.. men förhoppningsvis hinner jag med att väva en gång till och då prova på någon annan vävsort än tuskaft..  Känner mig iaf nöjd med hur resultatet blev.. får se hur det blir som väska sen bara.. 

Nu känner jag mig så trött att jag inte orkar skriva mer.. fast jag är sugen på att visa lite bilder på vad jag shoppad/fick i helgen.. men de får nog bli vid ett senare tillfälle om jag orkar och kommer ihåg.. hehe..

Ha de så bra nu!
Puss & Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0