Våffelväv

Jahopp...

Har fått lite gjort idag iaf.. har fixat bilder till mitt arbete om våffelväv och skrivit ca 1 ½ mening =) Men blir mer imorgon.. Måste få lite distans på de.. kanske ska läsa igenom böckerna lite om bindningar och sånt trevligt.. Kan faktiskt vara lite intressant.. får inte glömma att ta me mig grejer hem ifrån skolan imorrn.. har uppgifter som ska vara klar på tis som ja missa att få me mig hem i onsdags..


 

Handduk i våffelväv och bindemönster till våffelväv



Pusss & Kraaam


Kommentarer
Postat av: Tessi

Aj, aj.. Du kommer verkligen ingen vart med det där arbetet va? Det låter inte heller så himla kul. Kanske är roligare att kolla på bilder om det än att försöka leta efter fakta? :) Ja, du ska bara veta! Jag håller på att tänka på ordet "träligt" hela jäkla tiden i de situationer då någonting är trist och så. :D Och det, min vän, är DITT fel! :D Det är du som hela tiden säger det och därför har det där konstiga ordet som jag inte förstod eller ens visste existerade för ett år sedan kommit in i mitt aktiva ordförråd! Oj, oj. Du är duktig på att manipulera norrlänningar att börja använda östgötskan du ;) Pussokram

2008-09-14 @ 22:15:07
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0