Today..

Dagen började med ett besök på viktväktarna.. (hade ju lovat Therése att jag skulle så..) Men de gick som jag hade väntat mig.. de e inget kul längre.. funderar på att säga upp de då jag känner mig rätt så nöjd o så har ja ju kommit igång med träningen nu iaf..

Sen bar det av till Lambohov för att se ifall jag skulle lyckas hitta Therése paket som verkar ha kommit på villovägar... Får hoppas att du får tag på paketet snart.. Konstigt att de kan bli som de blivit...

Sen nu på em blev det Hockey här hemma igen.. Attans för de där sista 2 målen i Power play.. Bättre lycka nästa gång LHC!

Nu får de nog bli något avsnitt eller två av Greek!
Ha det bra..
Puss & Kraam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0