Söndag kväll

Så var det söndag kväll igen.. Ännu en vecka som har gått..

Igår var det fest hos Becca & Benjamin då Becca fylde år i veckan.. Var trevligt.. blev dock ingen utgång för min del, kände att klockan hann bli för mkt innan de ville åka och jag kände mig så trött så det blev hem och lägga sig istället.. och jag somnade med en gång..

Idag blev det en slapp dag.. legat i soffan mest av dagen förutom undantaget då jag gick till affärn..

Imorrn är det ingen skola.. och inte på torsdag eller fredag heller.. blir en lugn veckan.. men behöver nog åka upp till skolan ngn utav dagarna iaf.. finns ju alltid ngt att pyssla med.. får se ifall jag åker upp imorrn em, för på förmiddagen/ morgonen blir det träning med Läcki igen.. känns skönt att komma igång igen måste jag säga.. Måste bara se till att hålla det uppe igen bara hehe

Ha det fint..
Puss & Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0