Slutkörd???

usch och fy vad jag känner mig allmänt trött och slutkörd..

Har mkt som borde göras men jag skjuter bara upp det då jag inte har någon ork över till det som borde göras.. Sitter och gör lite till skolan nu iaf.. tror jag har fått fram en korrekt uträkning om hur mkt garn som kommer att gå åt i våran nya väv som vi ska sätta upp.. har iaf fått fram en siffra o ifall det skulle visa sig vara fel så har jag iaf försökt.. och det var ju det som var meningen så...

Nu ska jag däremot sätta mig och skriva ca 2 A4 om vad Våffelväv är för vävteknik.. det svåra med det är att jag inte ens har hittat så mkr fakta om det utan kanske max en halv A4.. så det får väl bli att hitta massa ord att fylla ut med eller något sådant..

Usch jag vill inte gå i skolan längre.. Vill jobba.. det är såå mkt skönare.. Kunna släppa allt när man kommer hem efter en dag och bara kunna göra sånt man tycker är kul.. inte ha några måsten som släpar efter en.. Hur ska man orka med 3 år till???

Over And OUT!

Kommentarer
Postat av: Tessi

jaa... jag vet!! Usch, och jag har till och med 3,5 år kvar (EFTER mitt studieuppehåll)... suck

2008-09-14 @ 18:17:35
URL: http://knott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måsten komer nog ändå, men med en helt annan frihet

2008-09-14 @ 18:21:38
URL: http://castle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0