Skola

Skolan börjar kl 13.15 idag.. men jag har verkligen INGEN lust att åka iväg idag.. Vi har formgivning med Sie i 3 timmar.. Skulle kunna göra ngt roligare under de timmarna men har ju ingen vettig anledning till att missa så det är väl bara att sätta sig på cykeln och åka upp.. Har planer på att åka upp så jag är där lite tidigare för att kolla upp lite med vävning och så.. men ingen vidare lust med det heller.. Men det kan nog vara bra så jag vet läget för resten utav veckan.. måste planera in lite bakning till en viss födelsedag!

Var och tränade igår vilket var mycket trevligt.. Alltid skönt när man är där och håller på med de jobbiga är ju att ta sig dit.. ska ringa mamma sen ikväll änkte jag och fråga ifall hon hade tänkt att köpa medlemskap så kanske jag kan få med henne på torsdag em.. Vill verkligen komma igång nu..

Idag efter skolan ska jag och älsking till polisen och fixa pass.... Får hoppas man blir nöjd med bilden (vilket man aldrig brukar bli men.. hoppas går ju)..


Så här ser jag ut idag =p


Nee.. om man skulle åka till skolan som sagt..
Ha er en bra dag!
Puss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Alex.

Sötast! Förstår att du inte hade lust att åka till skolan, lät faktiskt inget vidare.. Men du är duktig som tog dig dit ändå! Love x

2008-09-09 @ 17:07:05
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0