Plugga eller städa?

Ja det var den stora frågan idag.. vad svaret blev?

Städa.. =P på något sätt blir allting roligare än att städa jag har fortfarande inte förstått hur det går till.. Men städa klart hann jag inte.. Det blev mest plock och sortering städ idag.. sen imorrn (lr på lör) ska de bli dammsugning det var ett tag sen nu så det kan behövas..

Plugga behövs oxå.. men som jag och läcki kom fram till på stan idag.. vi har blivit experter på att förtränga det som behöver göras så det känns som man är ledig.. dock får man lite dåligt samvete när man sen kommer på saker som faktiskt måste göras.. Skärpning nu Malin.. Imorrn (lr på söndag.. ja vet.. sköt jag upp det mer =P hehe) ska det bli av.. iaf lite för snart börjar tiden försvinna från mig..

Nee.. ska det bli sängen nu kanske?? lr ska de bli ett avsnitt Jordan som börjar om ca 10 min??
Vi får se helt enkelt..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0