Litteraturseminarie

Har läst all litteratur nu inför litteraturseminariet imorgon.. Känner mig riktigt stolt.. Tror det är bland de första gångerna jag lyckats hinna läsa all litteratur som ska vara läst till ett sånt tillfälle *klapp på axeln*
Så nu sitter jag och skriver rent lite av mina tankar och reflektioner jag fick medans jag läste.. Känndes som en enkel match när jag gick och satte mig här men som alltid blir det svårare.. jag förstår inte riktigt det men men.. det kommer nog släppa snart.. (därför jag passar på att skriva av mig här lite så länge =P )

Har passat på att färga mitt hår nu ikväll oxå =) Köpte färgen för snart 2 veckor sen så det var på tiden att jag färgade nu tyckte jag.. det blev bra men som alltid lite ovant att se sig själv i spegeln.. Bild lär väl dyka upp förr eller senare..

Nu blir det att försöka knåpa ihop något vettigt så jag får komma i säng någolunda tidigt.. Funderar på en träning imorgon bitt?!

Ha det fint!
Puss & Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0