Läxor..

Har fått lite gjort här hemma till skolan imorrn iaf.. några grejer man kan bocka av på to do listan...

Kypert test
Bindnings övning
Testväv inför väven

Sen ska jag läsa lite om Satin nu så har jag det gjort.. och sen ska jag även se ifall jag kan slänga ihop något inför Sies (suck) lektion imorgon.. Jag förstår mig inte på de lektionerna och sen så är hon så tråkig.. Gillar inte lärare som älskar sin egen röst och klankar ner på oss elever.. Fy och usch.. tur att man får exempel på hur man inte ska bli som lärare iaf =)

Nee.. bäst att fortsätta så jag får mer sömn i natt än förregående.. sov bara 5 timmar.. vill sova längre i natt så bäst att avsluta som sagt..

Ha det fin fint allihoppa!
Puss & Heej!


Kommentarer
Postat av: Tessi

Blääää! Vad tråkigt! Tur att jag slipper det där i år :) Håll ut!

2008-09-18 @ 11:42:12
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0