Kom med ngt nytt..

Åter en dag med en lektion med Sie.. Tur att det inte bara är jag som känner som jag gör emot henne.. Vi bara satt och tittade på varandra i klassrummet och skrattade typ.. Varför kommunicerar inte lärarna med varandra?? Ngt sammarbete borde de väl ändå kunna ha oavästt att man läser olika ämnen och år eller?? Tur att man som blivande lärare kan komma att förändra allt sånt =P (kan ju drömma om det iaf haha)

Sen var jag och vägde mig idag igen.. Blev glad och förvånad -0,9kg hihi.. var på tiden att det gick åt det hållet =) vill ju iaf komma ner till det jag vägde innan sommaren kom.. har ca 1 kg kvar till dess och sen är det väl kanske 3kg till.. sen är jag nöjd.. Gäller som sagt nu bara att fortsätt att träna.. Hade nog tänkt ta det imorgon em/kväll..

För imorrn vid 14 ska jag träffa Läcki och gå på stan med henne.. kolla lite kläder och måste komma på en present till min älskling.. Något ska ja väl kunna lista ut och handla.. Jobbigt bara att ja inte vet vad hans bror lr föräldrar köpt åt honom.. kanske ska ringa o kolla?? Får se va ja kommer på imorrn och va ja tror sannolikheten är att de har köpt samma.. hehe..

Sen på fredag ska jag träffa Therese.. Så tråkigt att du ska lämna staden =( kommer ju sakna dig... Ska verkligen försöka hitta ngn glugg i mitt pluggande o komma o hälsa på er där uppe i Norr.. sen är du/ni mer än välkommna hit ner och hälsa på..

Sen måste jag nog baka lite.. lr.. iaf kolla igenom receptet.. vad som behövs o hur lång tid citronpaj med hallonmarängtäcke tar att laga iordning..

Nu får det räcka för det här inlägget..
Ha det fint allihoppa!
Puss & Heeej!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Du är så söt! Tack så himlars mycket för inbjudan och ja, du måste verkligen komma och hälsa på hos oss - du får ta med Raoul också. Det skulle vara skitkul :) Jag saknar dig med! Pussokram

2008-09-14 @ 18:15:19
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0