Gymmet!

Var på Sporthallens gym idag! Var tänkt att jag och Läcki skulle träna vid kl 13 idag men hon meddelade imorse att hon inte mådde så bra så hon fick skjuta lite på de.. men jag som redan hade packat väskan kännde att jag var tvungen att ta mig iväg själv då.. Så efter det att jag och Anna fixat garn så åkte jag iväg till gymmet och tränade ca 1h..

Var inte mycket folk heller vilket jag tycker är himla skönt.. dock så var jag ensam tjej den sista halvtimmen av tiden som jag tränade.. Jag och massa killar som bygger muskler.. haha



Nu blir de nog vänner på Tv..
Ha de fint!
Puss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Alex.

Fan vad duktig du var! Blir stolt över dig, synd att jag inte kunde göra dig sällskap.. Kram.

2008-09-17 @ 21:25:57
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltid lika skönt att träna!!!

2008-09-17 @ 21:36:16
Postat av: Tessi

Du är så himla duktig! :) Jag önskar jag vore lika flitig jag :) Kram!

2008-09-18 @ 11:41:00
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0