Första Dagen!

Första dagen på VFU avklarad.. Gick helt smärtfritt.. var tvungen att ryta till åt en elev som inte skötte sig men annars inget problem.. Sen så frågade eleverna (båda klasserna vi hade) ifall jag var min mentors dotter?! så lika är vi ändå inte och hon är för ung för att ha mig som dotter för de första.. har för mig hon är 30 lr 31 lr ngt sånt så hon skulle ha varit 10 år lr ngt när hon fått mig isf.. Var ngr som frågade oss de förra gången jag var där oxå.. Konstigt men samtidigt lite kul =P

Imorrn börjar jag vi 8 och slutar omkring kl 12 har jag för mig min mentor sa kanske har en lektion på em slog de mig nu.. men får se helt enkelt... och under förmiddagen är det skoljoggen.. (var där förra året när de hade skoljoggen oxå.. att skolan alltid ska lyckas pricka in det när man är där..

Nu har jag fått ner lite roliga nya säsongs starter, Brothers & Sister, Desperate Housewives och Greys Anatomy =) hihi
Ha de så skoj ikväll allihopa!
Puss & Kraam!

Kommentarer
Postat av: Eko

Hej.

Vad är det du läser för inriktning? (dåligt minne) Vem har du VFU med och hur gamla är det stackars barnen du skriker på =P



Jag och Niklas har fått samma VFUplatts såm jag hade tidigare så jag är jätte nöjd. Matten är lite långtåkig ibland men kul iaf.



Hoppas att du trivs.

2008-09-30 @ 21:29:04
Postat av: Frida

Tack så mycket! :)

2008-10-01 @ 11:26:28
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0