Day after yesterday..

Idag var det skola mellan 8-10 sen var tanken att jag skulle sitta kvar i skolan och plugga.. men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Det visade sig vara svårare än vad jag tänkt mig att konsentrera mig så jag kom typ bara 2½ sida framåt i boken.. ska se ifall jag orkar läsa något nu ikväll.. det skulle ju faktiskt vara bra.. men vet inte riktigt ifall jag känner för det.. (dock är jag lite pluggsugen men ja vet inte riktigt ändå...) Finns ju roligare saker än att läsa om slöjd, utföra den tex..

Sen vid 12 träffade jag Anna och vi åkte ner till stan för att inhandla lite varp och inslag till nästa uppsättning i vävstolen. Ska bli kul.. ska väva gåsöga.. blir i svart och ljus lila.. var tänkt att de skulle vara gult och svart men de fanns inte gulfärg.. =( men men.. jag tror jag överlever.. haha

Sen var jag riktigt duktig.. Skrivit klart mitt arbete om Våffelväv för någon halvtimma sen.. Känndes riktigt skönt.. vet dock inte ifall de e så bra.. men de blev något nerkladdat på datorn iaf.. haha

Ha de fint..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0