Att vilja eller inte vilja...

Åkte till skolan sen iaf.. trots min ej så inspirerade vilja.. Viljan att inte åka var befogad.. kännde som jag inte gjorde annat än att klaga ida.. och fel blev det oxå.. men jag stod ut tills lektionen var slut.. då blev det polisen och fixa pass.. och som jag nämnde.. svårt att bli nöjd med kortet.. sen är det bara att hoppas att jag är 158 cm för det är vad som skrevs i passet =P haha.. Men förhoppningsvis är det ingen som mäter mig på flygplatsen..

Har mkt jag borde pyssla med som jag varken orkar riktigt eller känner för.. längtar redan till nästa sommar och planerar vad jag ska göra på min lediga tid.. (gäller att tänka långsiktigt.. hahah)

Nu ska ja se hur Anja Persons lägenhet blev på Romeservice..

Ha det så fint alla mina läsare!
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0