Arga Gubben Är Tillbaka

Ska eg inte sitta här då jag har läsning som ska göras men var bara tvungen att skriva om den arga gubben..

Var ju en dag i sommras som jag blev tillsagd 3 gånger vid olika tillfällen samma dag av en tjurig gubbe.. Detta rörde sig om att jag cyklade på trottoaren.. Detta har jag trots hans protester fortsatt med..

Så idag nu när jag var på väg hem så kommer den där gubben körandes i sin bil i motsatt riktning så vi möter varandra.. han STANNAR då på vägen och när jag e jämsides med honom så säger han ngt.. (antar att de rörde sig om trottaren men jag hade musik och jag ville inte lyssna..) Men det som är det lite roliga i det hela.. Han STANNADE på en gata med STOPP & PARKERINGS FÖRBUD.. Och han som klagar på att jag gör fel så gör han fel själv.. Lite roligt att han bröt mot en lag för att säga åt mig.. hehe

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0