Valborgsmässoafton!

Det blev en lugn och trevlig kväll.. Grillning uppe hos Lucas med Robert, My och Stefan. Sen så dök även Lucas syster upp lite senare.. För min del blev de grillad kycklingfile och hemmagjord potatissallad... Mums.. blev riktigt gott! Tråkigt att vädret inte var det bästa men det kom ju iaf inga större mängder regn..

Det blev inte lika mkt gjort igår som jag hade tänkt att det skulle bli...tyvärr har det en förmåga att bli så..  En långpromenad blev det iaf.. 1 ½h var jag ute och traskade.. 7,2 km blev det.. var riktigt skönt.. men tror jag har lite träningsverk idag =S  Men får ta en liten promenad idag och träna bort det lite =P hehe.. Sen blev det faktiskt städning.. dammsög hela lägenheten och bytte lakan i sängen.. känns så mkt skönare att ha en renare lägenhet..

Ska försöka läsa någon av de texterna som ska läsas tills på tisdag oxå.. Har verkligen ingen lust men bättre att sprida ut de lite än att behöva läsa allt på söndag..

Nu är det bäst att återvända till att göra något vettigt.. dock vet jag inte riktigt vad än.. men det återstår att se..
Ha det bra..
Pusss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0