Usch

Inget roligt väder ute.. och ingen inspiration till att plugga heller.. även om det verkligen borde ske.. har alla böcker och papper liggandes framme.. satt säkert aktivt i 5-10 min.. sen tröttnade jag.. ngn som vill hjälpa mig få in all kunskap??

Har fått upp 2 tavlor faktiskt =O dock inte i sovrummet utan i vardagsrummet.. så nu är det lite mer uppe.. även om allt inte är klart än.. men sakna men säkert sker det grejer.. hehe..

Nee... kanske borde plugga lite till (lr spela ngt spel =P hehe)
Ni får ha de så bra..
Puss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Alex.

Jag vet vad du menar.. Mitt huvud är fullt. Men ändå har jag inte läst mkt.. Ajja.. Du, lycka till imorrn! Tänker på dig. Du kommer ta dem med storm! Hör av dig när du är klar så kanske våra vägar kan korsas lite tidigare om du vill. Kramar i massor.

2008-05-18 @ 21:02:46
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0