Today

Idag.. vad händer idag?

Ja.. ska väl kanske försöka plugga lite.. det kan behövas.. men känner inte för det på långa vägar men får väl se till att tvinga fram lite iaf..
Sen ska jag väl se ifall jag kan få upp ngr tavlor kanske.. dock när jag målade ramarna igår så blev de lite skadade medans de torkade vilket var lite tråkigt.. och färgen tog slut så kan inte riktigt fixa till det heller.. men kanske sätter upp de o bättrar på vid ett senare tillfälle..dock finns väl risken då att det aldrig blir av.. Men ändå finns väl chansen.. vi får väl se helt enkelt..

Ska väl se ifall ja kan göra lite plugg nu.. kanske se ifall ja hittar en vetenskaplig artikel.. då har jag gjort ngt iaf.. hehe..
Ha en bra dag!
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0