Tiden springer..

Dagen idag har varit bra.. dock känns det som att dagarna går alldelse för fort och man bara hinner med en bråkdel av allting som man vill hinna.. Ser sååå fram emot sommaren och ledigheten.. för även om jag har jobb så är de dagar man är ledig är men ju HELT ledig.. man har inte en massa litteratur som man måste ta sig igenom.. GUD vad skönt..

Tyvärr känns det som om jag redan har sommarlov.. vilket är något orovekande då jag har en tenta och en omtenta kvar minst innan det är dags för det.. men det är faktiskt bara 4 veckor kvar =O =) Det har gått sååå fort.. Härligt Härligt! Imorrn ska vi sitta några och plugga tillsammans på omtentan.. Det ska nog gå bra hoppas jag.. vill helst få ett VG.. då får jag ett VG i betyg.. men blir glad för ett G oxå =) bättre de än U iaf.. =S

Nu får ni alla sova så gott och ha en bra morgondag!
Puss & Heej!

     
Vilken Underbar Helg Det Varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0