Tentaplugg

Tenta tider här.. fy säger jag bara.. Vygotsky, skinner, Piaget + mängder av olika diversie begrepp hit och dit.. jag får verkligen se hur de känns på torsdag em kväll.. just nu lever jag mellan hopp och förtvivlan.. kan verkligen gå hur som helst.. men ja ska kämpa lite till.. skulle vara så skönt att greja kursen och slippa ha den hängandes över sommaren..

Var på rekryteringsmöte i måndags oxå som personlig Assisten.. det verkar lovande så troligtvis har jag jobb i sommar =) Yay MONEY haha Kan vara bra att få lite pengar iaf och inte behöva leva på spar pengar.. även om ja troligtvis behöver göra det nu i Juni.. men... får ju lite pengar från skatten så.. det ska väl fixa sig..

Har varit ute på promenad med mamma oxå nu på em/kvällskvisten.. vilket väder det är.. sol i ena sekunden och stora droppar regn i nästan.. men vi blev inte allt för blöta som tur var.. var riktigt skönt väder ute annars.. Var väl ute och gick i närmare 1½ timme så de blev väl ngr km..

Sen har jag även sett Säsongs avslutningen på OTH.. vet inte om jag riktigt gillar slutet.. men är ju glad att det finns en säsong i september att vänta.. Så ser med glädje fram emot den.. även om den just nu känns VÄLDIGT långt borta.. (är ju faktiskt 3 hela månader)...

Nu blir det att titta klart på de sista minutrarna Gossip Girls (säsongs avslutning där oxå =( Tråkigt att alla serier slutar samtidigt) och sen blir det att läsa de sista två kapitlerna i Säljö kanske? ska försöka iaf..

Ha de bra..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0