Tapetsering

Det blev lite tapetsering idag.. dock blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss pga att tapeterna som skulle ligga och svälla limmade ihop sig så.. det var bara att slänga alla tapeter.. så vi var tvungna att åka och handla nya.. vilket känndes lite surt.. Men det är inget som går att göra ngt åt det nu.. är lite kvar att tapetsera men det grejar vi imorrn förhoppningsvis.. sen blir det att borra lite hål för att sätta upp div tavlor och gardiner och rullgardin.. ser fram emot en mörk morgon =P

För pga att vi inte har kunnat haft ngt mörkläggning har solen strålat in rakt i ansikterna på oss.. så imorse så vaknade jag kl 8 av solen och kunde inte somna om.. men då blev det en promenad istället... var skönt... dock blev jag svin hungrig efter bara typ 15 min.. så det var inte lika skönt i magen.. men jag höll ut i ca 1h 15 min till..

Sen har jag hunnit med en liten tripp ute på Ikano området.. blev inte så mkt inköpt, 4 örngott och disktrasor tror jag var det enda faktiskt.. nästan iaf.. var ngr småsaker till det vet jag men minns inte vad just nu =S Imorrn blir det stan med mamma så får se ifall jag hittar ngt rolig att köpa då! Ska ev bjuda me mamma hem på fika sen tänkte jag.. eller om jag bjuder över de på söndag istället.. då tapetseringen förhoppningsvis är klar.. Vill även åka till Ikea med bil och köpa min byrå.. var och beundrade den idag.. Den var fiiin =) och kommer nog passa riktigt bra där jag tänkt den.. hihi

Ha det bra nu allihopa
Pusss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0