Shopping!

Idag blev det lite shopping gjort! Yay.. Är riktigt nöjd med vad det blev.. Fynden började redan i första affären med en kjol, ett par tre-kvart jeans, ett linne, och en skjort/blus top =) Sen gjorde det ju inget att min snälla mamma erbjöd sig att betala för det heller =) Tack Tack! Sen så handlade jag även en baddräkt så nu har jag ingen ursäkt till att inte åka och simma i simhallen.. Ser faktiskt fram emot det!

Sen är jag överlycklig över att jag äntligen börjar se slutet och resultatet av tapetseringen... det är nu bara 1 ½ våd kvar att sätta upp plus lite över garderoben.. men där behöver vi en stege för att kunna nå.. Så nu har jag faktiskt ställt sängen så som den ska stå, ställt in fåtöljen och ställt in lampa och klockradio och lite sånt.. Kommer bli suuuper känns det som just nu.. Dock är det lite si och så med färgnyanser men det kan jag överleva.. sen har vi iofs börjat prata om ifall vi ska sätta upp en bård oxå.. då det blev lite fult upptill på några ställen..

Imorrn så kommer mina föräldrar hit på lite fika och för att se hur det ser ut.. Sen tänkte jag kolla ifall ngn har lust att hänga med till Ikea lr ifall vi kan få låna bilen.. vill köpa min byrå nu oxå.. för den ska det bli =) Väntar bara på att den ska komma in i lager.. hehe..

Nu kanske jag ska se ifall jag kan läsa lite.. men det blir nog att ställa klockan tidigt imorgon och läsa då.. Känns som det inte kommer bli så mkt läst ikväll då jag redan nu sen kl 19 har gjort allt annat än att plugga.. Känns som dagen imorgon inte kommer räcka till då jag vill så mkt..

Ha det bra nu
Pusss & Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0