Plugg Plugg & Plugg

Sitter och pluggar inför tentan imorrn.. skriver ner lite tänkbara citat som kan vara bra att ha med mig.. får hoppas det går bra sen oxå.. ska läsa lite mer om i- och om kunskap snart tänkte jag.. och lite andra begrepp jag inte berörde så mkt första gången jag skrev.. men ja hoppas på det bästa..

I helgen blir det nog en del plugg oxå.. måste börja planera och lägga upp inför tentan på fredag nästa vecka.. det är mkt nu.. men när den väl är över så är det "bara" ett projektarbete på 15-20 sidor som ska in.. Men det kommer nog att ordna sig..

Nee.. dags att gå tillbaka till plugget..

 
None


Pusss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Alex.

Lycka till imorrn vännen! Det kommer gå bra. Tror på dig!

2008-05-15 @ 20:08:42
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0