Nu är det...

sängdags igen.. dagarna bara springer förbi utan att allt man vill hinns med.. Men idag har det hänt lite iaf..

Mamma o pappa var som sagt här på fika mitt på dagen.. sen åkte jag och pappa iväg och handlade byrån =) yay... det visade sig sen att byrån faktisk fanns.. bra att hålla koll på IKEAs hemsida ibland.. hehe.. sen så bar det iväg ut till raouls föräldrar på lite grillning och sen efter det blev det tapetserat klart (bortsätt från över garderoben.. men de stör jag mig inte på..), uppmontering av byrå och sen även gardiner uppsatta.. så förhoppningsvis blir det inte lika ljust på morgonen.. sen inte lika mkt insyn heller.. Rullgarinen som var på väg upp verkade det saknas grejer till så vi får se vad som händer med den.. kanske köper någon ny lr får leta lite mer efter de innan dess..

Imorrn blir det skägget för sista gången på några veckor.. vet inte när nästa gång blir faktiskt.. Ska summera vad vi varit med om och lite liknande.. verkade vara en riktigt intressant dag att vänta.. men det återstår att se.. Blir nog en promenad sen på kvällen.. Måste komma igång o röra på mig som jag gjort den här veckan.. lr.. kankse ska ta och simma? inviga den nya baddräkten?? vi får se..

Nu blir det sängen... (lr.. ligger redan där och njuter av resultatet =) jag är riktigt riktigt nöjd! thihi)
Pusss & Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0